zaterdag 9 juli 2011

Tranquilista


Allereerst is tranquilista een erg leuk woord, misschien nog wel iets leuker dan ecofabulous, waar op zich ook niets mis mee is. Beide woorden zijn door schrijfsters verzonnen, die zich beiden ongeveer op dezelfde doelgroep richten. Veggie in pumps heb ik al gelezen, uit Ecofabulous heb ik al gekookt, en ook in Tien Wijs ben ik al begonnen met lezen. En ook Lisette in luilekkerland zal er wel komen denk ik zo. Deze boeken zijn alle van de hand van Lisette Kreischer & co auteurs. En leuk en vlot geschreven. Dezelfde indruk heb ik van 'Tranquilista', dat als ondertitel heeft 'Fabulous en mindful door het leven'. We gaan het mee maken. Wel een voortvarende dame  die Kimberley Wilson, want nog voor het boek werkelijk begonnen is laat ze me al een contract tekenen. Het zogenaamde;

 TRANQUILISTA MANIFEST

waarin ik moet beloven dat ik
  • dagelijks contact zal maken met mijn spirituele bron
  • elk seizoen doelen zal bereiken en daarvoor steeds een stappenplan zal maken
  • me zal inzetten voor zaken die me aan het hart gaan en elke dag iets goeds zal doen
  • dagelijks uit zal geven aan mijn creativiteit en wekelijks mijn creatieve bron zal voeden
  • mijn ziel zal laten stralen door middel van mijn eigen unieke (kleding)stijl
  • iets ga opzetten dat past bij mijn waarden doelen en passies
  • een authentiek bedrijf ga oprichten, dat zich richt op de wereld  om me heen
  • dit bedrijf op een milieuvriendelijke, strategische manier zal laten groeien, terwijl ik begaan blijf met de mensen om me heen.
Wat denk je, te doen of een onmogelijke opgave?

5 opmerkingen:

  1. Wow, ze vraagt ook niet veel :P

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O haha... ja dat is best nog te doen.
    Denk ik. :p

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beetje teveel van het goede noem ik dat... No offence maar voor mij komt het echt zo over hahaha.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb toevallig al een paar van die onmogelijke plannen, maar anders.............. is het echt to much!!

    BeantwoordenVerwijderen