zondag 5 juni 2011

Tien per week!

Week 22

  1. Tien dingen wegdoen.
  2. De spullen die klaarstaan en de nieuwe spullen naar de weggeefwinkel brengen.
  3. De kast in mijn werkkamer opruimen en herinrichten. Rommel eruit, boeken erin.
  4. Accessoires en kleding voor WGT uitzoeken, in orde maken en klaarleggen.
  5. Een boek lezen.
  6. Iets uit een kookboek koken.
  7. Begin maken aan mijn 'moodboard'.
  8. Elke dag een runekaart trekken.
  9. Minimaal 2 x yoga, meditatie of chakra werk doen.
  10. Een kaartje of een brief sturen
Ik ben bang dat er niet heel veel terecht is gekomen van mijn eerste 'Tien per week!', en dat is voor een groot deel te danken aan niet god nadenken. Want toen ik het lijstje maakte had ik er totaal geen erg in dat er zoveel vrije dagen in deze week zaten waarop we leuke dingen gingen doen.

  1. Tien dingen wegdoen is wel gelukt, al heb ik het mezelf makkelijk gemaakt door tien tijdschriften weg te doen.
  2. Spullen naar de weggeefwinkel brengen gaf een probleem, omdat de winkel deze donderdag gesloten was ivm Hemelvaartsdag, waar ik van te voren geen erg in had.
  3. De kast moet nog maar een tijdje wachten, want ik was deze week maar één dag thuis en toen waren er andere dingen die om voorrang riepen.
  4. Accessoires en kleding uitzoeken is voor het grootste deel gelukt, ik heb zelfs nog wat nieuws gekocht.
  5. Boek lezen is ook gelukt, ik ben zelfs al aan het tweede boek bezig. Het is een tienerwicca serie die ik ooit als cadeautje had gekocht voor een vriendinnetje van mijn jongste, maar het is nooit gegeven. Ik besloot ze nu maar zelf te lezen en ze dan alsnog aan iemand te geven.
  6. Ik heb niks uit een kookboek gekookt, ik heb eigenlijk nauwelijks gekookt en veel buiten de deur gegeten.
  7. Het begin van het moodboard is er, uit de tien weggegooide tijdschriften heb ik eerst wat geschikte plaatjes verzameld.
  8. Elke dag een runekaart trekken heb ik wel gedaan en vond ik ook heel leuk om te doen.
  9. Ik heb precies twee keer deze week een visualisatie gedaan, allebei bijzondere ervaringen waarin dieren een rol speelden, de twee keer zag ik één blauw oog van een husky en 's avonds ontmoette ik iemand met een husky.
  10. Ik ben helemaal vergeten om een kaartje of een brief te versturen.
Ik geef mezelf dus geen punten voor deze week, maar ben wel blij met de paar dingen die wel gelukt zijn. Ik zal voor volgende week zorgvuldig kiezen wat er haalbaar is, omdat het weer geen gewone week zal zijn.

3 opmerkingen:

  1. Dit is echt heel erg inspirerend! Leuk om te lezen ook :) ik ben benieuwd hoe de volgende doelen zullen gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik denk dat ik van de volgende doelen, nu al één doel moet gaan aanpassen, omdat ik de zwarte mis, mis in het programma. Ik hoop stiekem dat er toch eentje is. Ik heb wel al voor een alternatief gekeken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Meer succes volgende week. En ondanks je, je 10 niet gehaald hebt, je het er alweer wat van geleerd en dat is minstens even belangrijk hé!

    BeantwoordenVerwijderen