maandag 19 september 2011

101 dingen; Day zero

Een poosje geleden was ik lekker bezig met het Day Zero project, door een foutje met het verwijderen van een blog, raakte ik de hele lijst kwijt en ik had geen back up. Dat was dus het einde van mijn Day Zero. Het leverde me wel een paar schoenen op die ik van mijn normale budget nooit gekocht zou hebben.

Eindelijk heb ik weer een nieuw lijstje opgesteld met dingen die ik graag in 1001 dagen gedaan wil hebben, heel anders dan het vorige lijstje, waar veel meer 'pret'dingen op stonden. Het eerste doel heb ik meteen behaald. Ik heb de oude spaarpot weer in ere hersteld. Met punt 4, 21 dagen lang 5 naalden per dag breien, ben ik ook begonnen. Op dit moment brei ik er nog meer, maar op 'moeilijke' dagen moet ik die 5 ook nog even halen.

Ik ben weer in de race

Geen opmerkingen:

Een reactie posten