dinsdag 20 september 2011

Lekker van start

Hoewel het moeilijk is om met sommige dingen te beginnen, ben ik toch lekker van start gegaan met 101 dingen. Je moet gewoon beginnen en je even door dat eerste moeilijke begin heen worstelen. Maar het gaat steeds beter, en mocht ik toch falen. Er is tijd genoeg  om nog eens te beginnen.


Vandaag kwam ik maar moeilijk op gang, ik was nog vermoeid bij het wakker worden en dat werd er in de loop van de dag niet beter op. Net nu ik een paar behoorlijke klussen op mijn dagplanning had staan. Maar ik heb ze toch uitgevoerd aan het einde van de middag en het begin van de avond. En ik ben er trots op dat ik het niet naar morgen verschoven heb. Het geeft ook wel een lekker gevoel dat het gedaan is.

Straks nog even vijf pennen breien, meer zullen het er niet worden vandaag en dan nog even verder met het inlezen voor Winternachten. Want ik ben begonnen met de voorbereidingen voor het maken van het draaiboek voor het Winternachtenritueel. Misschien maak ik er wel twee, eentje voor met een groep en eentje voor solitairen. Maar daar moet ik nog even over denken.

Het kost wat moeite, het wordt tenslotte al weer herfst, maar ik kan toch wel zeggen; 'Ik ben goed bezig!'

Geen opmerkingen:

Een reactie posten