woensdag 11 januari 2012

Jet en Fred


Ik dacht dat ik alles al mee had gemaakt wat ik ivm met het openbaar vervoer en mobiel bellen kan brengen. Dus niet! 

Ik hoorde relaties verbroken worden, ik hoorde ruzies met veel geschreeuw en bedreigingen, ik hoorde handeltjes in handgranaten, ik hoor van andere criminele activiteiten............ allemaal over de telefoon in het openbaar vervoer. Maar dit wat ik nu hoorde slaat werkelijk alles.

Hi, ik bel je want ik wil het nog even over Jet en Fred hebben, hihihihihi, nou ja over Fred........ gedrag......... ontoelaatbaar......... onacceptabel......... symptonen........... gedrag.............. overleg ............. evaluatie......... cliëntendossier............!!!!!!!!!!!

Oh mijn god!!!! Gaan we echt cliënten bespreken in overvolle trams, met naam en toenaam. Sorry hoor, maar dit kan niet!!!!

1 opmerking:

  1. :o Je kan maar onrespectvol omgaan met de privacy-wetgeving hé.

    BeantwoordenVerwijderen