maandag 2 januari 2012

Wakker

Mijn dag en nachtritme is volledig in de war. Daarom is het best wel goed dat ik vandaag om kwart over zeven ben opgestaan, want zoals ik me had voorgenomen, zou ik onderzoeken wat voor mij een goede tijd is om op te staan. Ik wil 's avonds niet al te vroeg naar bed maar toch lang genoeg slapen om goed uitgerust te zijn. Eigenlijk sta ik elke dag wel vroeg op, want ik vind het wel gezellig om 's morgens thee te zetten en lunch voor Lief te maken en meteen ontbijt voor mij. Maar daarna ga ik vaak nog terug mijn bed in, om wat slaap in te halen. Want we vinden het 's avonds vaak te gezellig om vroeg te gaan slapen. Lief kan daar blijkbaar goed mee dealen zolang hij maar wat slaap in het weekend kan inhalen. Maar ik heb gewoon elke dag genoeg slaap nodig. Nu na een week vakantie ligt mijn dag en nachtritme dus helemaal in duigen. De avonden werden steeds langer en van de ochtenden bleef weinig over. Vandaag dus de omslag terug naar een 'normaal' ritme. Vanmiddag zal de man met de hamer wel weer langskomen, maar misschien ben ik hem te slim af door op het juiste moment om de boodschappen te gaan. En anders hopen op mijn prins die me wakker kust.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten