zondag 8 januari 2012

Volle maan


Morgenochtend is de maan vol, wat vandaag ook al onder de invloed van volle maan plaatst, de afgelopen tijd heb ik gebruikt om eens te onderzoeken waar ik werkelijk vanaf wil en waar ik werkelijk mee aan de gang wil. Het zijn kleine veranderingen die hopelijk een grote impact zullen hebben en die steeds geĆ«valueerd en bijgesteld zullen worden. Waar dingen aan toegevoegd zullen worden en waarvan sommige dingen misschien hun belangrijkheid zullen verliezen. Een uiteindelijk doel is er nog niet, misschien komt het, misschien ook niet. Maar alles heeft stil gestaan en wordt nu weer in beweging gezet.  De meeste dingen heb ik al in werking gezet, maar morgen zal ik symbolisch de aftrap geven met een in mijn ogen mooi ritueel. Vandaag zet ik nog even de puntjes op de i om te kijken of alles klopt.

1 opmerking: