donderdag 12 januari 2012

Wensen



Wensen, dat is iets waar ik heel goed in ben. Want zei mijn mama niet altijd een mens zonder wensen is geen mens. En ik wilde natuurlijk graag aan de voorwaarden om een mens te zijn voldoen. Zo heb ik altijd iets te wensen, en bouw ik de mooiste luchtkastelen. Ik richt in gedachten huizen in waarin ik nooit ga wonen. Maar waar ik wel een tijdje wenste dat ik er zou wonen. Ben je dan nooit teleur gesteld dat zo'n huis niet doorgaat is me al vaak gevraagd. En nee dat is nog niet echt gebeurt. Trouwens als zo'n wens vervuld is moet je weer een nieuwe verzinnen, want een mens zonder wensen......

1 opmerking:

  1. Ik kreeg laatst de vraag wat ik wenste voor het nieuwe jaar. Gevolg: ik stond daar met mijn mond vol tanden. Ik heb wat ik wil hebben denk ik. Ik heb toch niet meer nodig? Of toch? Ik weet het eigenlijk niet.

    Als ik er achteraf over zat na te denken is dat best wel onnozel hé. Een mens zonder wens. Toch kwam het iets later eindelijk door. Ik heb misschien toch een wens. Dat ik terug meer vertrouwen krijg in bepaalde zaken.

    Ben ik uiteindelijk dan toch terug een mens met een wens! :)

    BeantwoordenVerwijderen